Actuado Blog

All you need to know about inbound marketing and technological booms.

Novo poročilo o internetnih trendih Mary Meeker

Ameriška analitičarka  Mary Meeker je pred nekaj dnevi objavila težko pričakovano letno poročilo o internetnih trendih. V njem med drugim ugotavlja, da imajo oglaševalci težave z merjenjem ROI na družbenih omrežjih, ta pa hkrati predstavljajo priložnost za izboljšavo podpore kupcem.

Šest smernic za pripravo kakovostnih vsebin

Vsebinski marketing je dolgoročna zavezanost, ne enkratna kampanja. Zavedati se morate, da boste morali redni pripravi vsebin posvečati dovolj časa in sredstev, ki bodo potrebna za kakovostne vsebine.

Ko bo mehurček vsebinskega marketinga počil, vztrajajte

Vsebinski marketing je v Sloveniji vroča roba. Vse več nas piše, snema, govori, oblikuje ..., kar prinese marsikaj, med drugim tudi nasičenost z vsebinami, pri nekaterih ustvarjalcih tudi slabše vsebine in posledično slabše rezultate. In če pri nas tega še ni opaziti v tolikšni meri, se v tujini, za katero za nekaj let zaostajamo, to že dogaja. Vsebinski marketing postopoma pada z višine, na kateri kraljuje zadnja leta. O čem govorim? Tako kot mnoge nove tehnologije in izumi tudi vsebinski marketing sledi Gartnerjevi krivulji razvoja s tako posebnimi imeni posameznih faz, da jih bom v tem zapisu pustila kar v angleškem originalu:

IABC World Conference: Inbound marketing ustvari 3x več prodajnih priložnosti

Prejšnji teden sem se vrnila s konference IABC World Conference, na kateri se je v New Orleansu zbralo 1100 udeležencev. IABC (International Association of Business Communicators) je združenje, ki ima 11.000 članov po vsem svetu. Z nekaj prekinitve sem članica že 16 let, letos pa sem prvič tudi predavala. Mednarodni komunikatorski javnosti sem predstavila bistvene lastnosti vhodnega (inbound) marketinga, s katerim se v zadnjem času poglobljeno ukvarjam, in jim pomagala videti, kako ga lahko uporabijo v svojih podjetjih in organizacijah.

Kako vam lahko agencija pomaga pri vsebinskem marketingu?

Verjetno ste že ugotovili, da vsebinski marketing, če se želite z njim resno ukvarjati, zahteva precej časa in različnih veščin. V idealnem primeru bi imeli v podjetju ekipo sodelavcev, ki se posvečajo samo vsebinskemu marketingu, vendar pa je v praksi redko tako. Morda imate ekipo sodelavcev v marketingu, ki sicer dobro opravljajo svoje delo, vendar jim manjka znanj in izkušenj, specifičnih za vsebinski marketing (in tudi časa?). Ali pa celo sami vodite vse marketinške aktivnosti.