Blog

Novo poročilo o internetnih trendih Mary Meeker

June 02, 2017 Content marketing, Inbound marketing
Ameriška analitičarka  Mary Meeker je pred nekaj dnevi objavila težko pričakovano letno poročilo o internetnih trendih. V njem med drugim ugotavlja, da imajo oglaševalci težave z merjenjem ROI na družbenih omrežjih, ta pa hkrati predstavljajo priložnost za izboljšavo podpore kupcem. Preberite do konca

Postali smo HubSpot Silver Certified Agency Partner

February 24, 2017 Inbound marketing

Prejšnji teden smo se v Virtui PR zelo razveselili HubSpotovega obvestila, da smo pridobili še srebrni status in tako postali edina slovenska agencija z nazivom Silver Certified Agency Partner. Ta je HubSpotovim partnerskim agencijam dodeljen glede na promet, zadovoljstvo naročnikov ter aktivnosti, ki jih izvajajo agencija in njeni naročniki. Obenem vsak dodeljen status dokazuje tudi izkušenost in uspeh pri izvajanju kampanj...

Preberite do konca

Študija primera: kampanja pridobivanja novih kontaktov na spletu

October 28, 2016 Inbound marketing

Vhodni marketing je, kot smo že večkrat poudarili, filozofija, s katero je treba v podjetju živeti, in ne enkratna marketinška akcija, ki bi jo izvedli v enem mesecu in pričakovali vidne rezultate. Obstajajo pa tudi v okviru vhodnega marketinga taktike, ki prinesejo rezultate v krajšem času. Take so kampanje generiranja novih kontaktov oz. prodajnih priložnosti (leadov) - s pomembno opombo, da vam dolgoročno ne pomagajo, če...

Preberite do konca

Kompetence s 5 področij, ki bi jih v letu 2016 moral imeti vsak marketingaš

October 19, 2016 Inbound marketing

Marketingaši v podjetjih, tako slovenskih kot tujih, mi večkrat rečejo, da težko sledijo tehnološkim in drugim spremembam, saj so pogosto preobremenjeni z obstoječim delom, proračuni za izobraževanje pa ne omogočajo obiska vrhunskih konferenc. Zato v današnjem zapisu na blogu pišem o kompetencah s petih področij, ki bi jih po mojem mnenju moral imeti vsak marketingaš. Če se ukvarjaš z digitalnim marketingom, verjetno ne boš...

Preberite do konca

Kako doseči potrošnike v dobi blokiranja spletnih oglasov

October 02, 2016 Inbound marketing

Spadate med tiste, ki ne marajo spletnih oglasov, in to tako zelo, da ste zato namestili aplikacije za blokiranje oglasov? Niste edini, nekaj sto milijonov uporabnikov ima na brskalnikih nameščene tovrstne aplikacije. Med njimi so precejšnje razlike glede na to, iz katere države ali generacije so (milenjci so, denimo, dosti manj naklonjeni spletnim oglasom, blokira jih skoraj polovica) in kateri brskalnik uporabljajo, skupno...

Preberite do konca

Želite biti obveščeni o novih zapisih? Vpišite svoj e-naslov:

Zadnje objave

Se sprašujete, kako doseči marketinške cilje? Izpolnite obrazec in pomagali vam bomo.