Blog

Ali veste, kje in kakšne vsebine želijo vaši kupci?

September 12, 2016 Inbound marketing

Ne bom napisala, da ima danes že vsako podjetje blog na svoji spletni strani, ker to vsaj za Slovenijo (pa tudi za tujino, če smo iskreni) ne drži. Še veliko jih je, ki se niti malo ne ukvarjajo z vsebinami za svoje potencialne in obstoječe stranke, ki se ne poglabljajo v to, kaj njihove stranke res zanima in ki nimajo dolgoročne inbound strategije, ki bi jim prek vsebinsko poglobljene spletne strani in objavljenih vsebin...

Preberite do konca

IABC World Conference: Inbound marketing ustvari 3x več prodajnih priložnosti

June 20, 2016 Content marketing, Inbound marketing

Prejšnji teden sem se vrnila s konference IABC World Conference, na kateri se je v New Orleansu zbralo 1100 udeležencev. IABC (International Association of Business Communicators) je združenje, ki ima 11.000 članov po vsem svetu. Z nekaj prekinitve sem članica že 16 let, letos pa sem prvič tudi predavala. Mednarodni komunikatorski javnosti sem predstavila bistvene lastnosti vhodnega (inbound) marketinga, s katerim se v zadnjem...

Preberite do konca

Kako hitro pa vi odreagirate, ko gre za skrb za stranke?

May 23, 2016 Inbound marketing

Vir: Kohl's, uradna stran na Facebooku

Če na spletu preživite vsaj pol toliko časa kot jaz, potem ste ta vikend težko zgrešili viralni video Američanke, ki se prav po otroško razveseli maske Chewbacce iz Vojne zvezd. Video je objavila na svojem profilu na Facebooku v četrtek pozno zvečer, do danes pa je nabral že več kot 131 milijonov ogledov in več kot 3 milijone delitev, objavilo pa ga je tudi veliko branih spletnih strani.

Preberite do konca

Personalizacija je več kot »Pozdravljeni, [IME]«

May 19, 2016 Inbound marketing

Zadnjič smo se v družbi pogovarjali o najljubših učiteljih iz srednje šole. Vsi imamo podobno izkušnjo – učitelji so poznali naša imena in mi njihova, ampak ene smo razumeli, jim zaupali in še danes bi jih vprašali za nasvet. Drugi so bili pa samo imena.

Preberite do konca

Inbound in oglaševanje? Zakaj pa ne.

April 18, 2016 Inbound marketing

Pred nekaj meseci sem opazila Hubspotove oglase na LinkedInu, ko so veselo meta-oglaševali, kako so ravno z oglaševanjem na LinkedInu dosegli 400 % več potencialnih strank v okviru njihove ciljne publike. Er, inbound, celo Hubspot, in oglaševanje?

Preberite do konca

Želite biti obveščeni o novih zapisih? Vpišite svoj e-naslov:

Zadnje objave

Se sprašujete, kako doseči marketinške cilje? Izpolnite obrazec in pomagali vam bomo.