Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

HubSpotov brezplačen CRM raste skupaj z vašim podjetjem

Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je navadno investicija, ki si jo podjetja in start-upi v začetni fazi težko privoščijo, čeprav bi se že takrat morali odnosom s strankami posvetiti enako pazljivo kot kasneje in jim zagotoviti optimalno izkušnjo.

Inbound marketing ne deluje v vakuumu, povezati ga moramo z inbound prodajo

Novo ime in preznamčenje iz Virtue PR v Actuado nista edini novosti naše marketinške agencije, saj smo med drugim pričeli tudi z izvajanjem webinarjev (oz. spletnih seminarjev), s katerimi delimo znanje vhodnega marketinga in prodaje.  

Virtua PR je postala Actuado – prvi HubSpot GOLD Certified Agency Partner v Sloveniji

Po 18 letih se je agencija Virtua PR preimenovala v Actuado. Sprememba pa ni le v nazivu in celostni grafični podobi, ampak z imenom komuniciramo tudi vsebinske spremembe zadnjih nekaj let.

Novo poročilo o internetnih trendih Mary Meeker

Ameriška analitičarka  Mary Meeker je pred nekaj dnevi objavila težko pričakovano letno poročilo o internetnih trendih. V njem med drugim ugotavlja, da imajo oglaševalci težave z merjenjem ROI na družbenih omrežjih, ta pa hkrati predstavljajo priložnost za izboljšavo podpore kupcem.

Postali smo HubSpot Silver Certified Agency Partner

Prejšnji teden smo se v Virtui PR zelo razveselili HubSpotovega obvestila, da smo pridobili še srebrni status in tako postali edina slovenska agencija z nazivom Silver Certified Agency Partner. Ta je HubSpotovim partnerskim agencijam dodeljen glede na promet, zadovoljstvo naročnikov ter aktivnosti, ki jih izvajajo agencija in njeni naročniki. Obenem vsak dodeljen status dokazuje tudi izkušenost in uspeh pri izvajanju kampanj vhodnega (inbound) marketinga.

Študija primera: kampanja pridobivanja novih kontaktov na spletu

Vhodni marketing je, kot smo že večkrat poudarili, filozofija, s katero je treba v podjetju živeti, in ne enkratna marketinška akcija, ki bi jo izvedli v enem mesecu in pričakovali vidne rezultate. Obstajajo pa tudi v okviru vhodnega marketinga taktike, ki prinesejo rezultate v krajšem času. Take so kampanje generiranja novih kontaktov oz. prodajnih priložnosti (leadov) - s pomembno opombo, da vam dolgoročno ne pomagajo, če sicer ne izvajate ostalih aktivnosti vhodnega marketinga, kot je ...