Blog

Kakšna vsebina ustvarja zavzete stranke?

February 25, 2016 Social media, Content marketing, Inbound marketing

Kakšne so zavzete stranke? To so tiste, ki imajo do vas tak odnos, da z vami brez težav ali celo rade komunicirajo, vas sprašujejo za informacije, delijo vaše vsebine, se spomnijo na vas, ko jih zanima kaj glede področja, na katerem delujete; skratka, dojemajo vas kot nekoga, na kogar se lahko obrnejo, tako kot se obrnejo na prijatelje ali sorodnike.

Preberite do konca

Kaj lahko z Instagramom naredite za prepoznavnost vaše blagovne znamke?

February 17, 2016 Social media, Content marketing, Inbound marketing

Instagram je med najbolj priljubljenimi družbenimi mediji, posebej v segmentu najstnikov in mladine , kjer prehiteva celo Facebook in Twitter. V Sloveniji naj bi imel okoli 75.000 uporabnikov, zato je vsekakor vreden pozornosti, ko načrtujete svojo komunikacijsko strategijo.

Preberite do konca

Sodelovanje z uporabniki družbenih medijev

January 22, 2016 Social media, Social Media Strategy

Ljudje vedno več časa namenjamo družbenim oziroma spletnim medijem, kjer med drugim najdemo informacije o blagovnih znamkah, ki nam pomagajo pri odločanju za nakup. Zato vedno večkrat vključujemo v komuniciranje tudi vplivne uporabnike družbenih medijev in producente digitalnih vsebin, ki so pomembni za širjenje sporočil o izdelkih oziroma storitvah.

Preberite do konca

Vloga družbenih medijev v vhodnem marketingu

December 21, 2015 Social media, Social Media Strategy

V spletu vsebin in komunikacijskih kanalov, ki se jih poslužujemo v vhodnem marketingu, imajo družbeni mediji zelo pomembno oziroma kar nepogrešljivo vlogo:

Preberite do konca

Dobro izkoristite družbene medije pri organizaciji dogodka

December 01, 2015 Social media, Social Media Strategy

Danes se bomo podali v podjetje, ki organizira enodnevni seminar z zanimivimi predavatelji, med katerimi je tudi svetovno znan gost iz tujine. Dogodek ni strogo prodajne narave, je pa njegov namen večja prepoznavnost blagovne znamke, predvsem med populacijo, ki jo zanima znanost in tehnologija. Nanj so vabljeni poslovni partnerji, nekaj vstopnic je na voljo za širšo javnost, radi pa bi pridobili tudi čim večjo odmevnost dogodka...

Preberite do konca

Želite biti obveščeni o novih zapisih? Vpišite svoj e-naslov:

Zadnje objave

Se sprašujete, kako doseči marketinške cilje? Izpolnite obrazec in pomagali vam bomo.