Actuado Blog

All you need to know about inbound marketing and technological booms.

»Koliko stane upravljanje Facebook strani?«

To vprašanje dobim kar pogosto. Ali njegovo različico glede uredništva družbenih omrežij. Težava je, ker ne morem izstreliti odgovora. Najbližje je: odvisno. 

Kaj morate vedeti o platformi za objavljanje Facebook Instant Articles?


Facebook je eno od največjih omrežij za objavljanje vsebin, ki ga dnevno obišče milijarda od 1,6 milijarde vseh uporabnikov. Nekateri od njih tam preživijo dobršen del svojega delovnega in prostega časa - še najraje pa kje na poti na svojih mobilnih napravah. 

 
In ker Facebooka uporabniki že dolgo nimajo le za kratek čas, pač pa iščejo informacije, moramo objavljati koristne vsebine, kajti tam so potencialni bralci, ki jim te vsebine utegnejo koristiti. A kako izstopati med neskončnimi količinami vseh objav? Dobro vemo, kako nestrpni so uporabniki - če morajo na vsebino čakati že zgolj nekaj sekund, ker se mora članek na povezavi s Facebookove objave naložiti, obupajo in ga zaprejo. Eno objavo kasneje jih namreč čaka že nova vsebina, enako zanimiva in koristna, morda še bolj. 
 
Facebook ne bi bil Facebook, če ne bi ponudil rešitve v obliki nove platforme za objavljanje člankov Facebook Instant Articles, ki so jo napovedovali že lani in ki omogoča hipno nalaganje člankov na mobilnih napravah. Platformo trenutno že uporablja nekaj sto ustvarjalcev vsebine po svetu, med njimi tudi The New York Times, National Geographic, Cosmopolitan, Bild, The Guardian ..., od 12. aprila, po Facebookovi konferenci F8, pa jo bodo lahko uporabljali vsi, ki bodo želeli objavljati svoje vsebine in ki bodo predvsem pripravljeni na to. Pri Facebooku si namreč želijo ohraniti (in še izboljšati) dobro uporabniško izkušnjo, zato bodo morali uporabniki platforme zadostiti določenim zahtevam.

Vloga družbenih medijev v vhodnem marketingu

V spletu vsebin in komunikacijskih kanalov, ki se jih poslužujemo v vhodnem marketingu, imajo družbeni mediji zelo pomembno oziroma kar nepogrešljivo vlogo:

Kakšne lastnosti ima dober urednik profilov v družbenih medijih?

Pogosto slišimo, da podjetja za nastop na družbenih medijih najamejo študente, ker so pač mladi in se spoznajo na “te socialne medije”, delo zaupajo faci s Facebooka, ker ima veliko prijateljev in vsak dan objavi tri dobre štose, ali pa kar tajnici, ki zasebno sicer ne uporablja družbenih medijev, ima pa čas v odmoru med pisanjem dopisov in urejanjem računovodstva. Takšna podjetja potem suvereno trdijo, da od družbenih medijev ni nikakršnega učinka, ker so poskusili, pa nimajo nič lajkov, ali pa nekega dne pokličejo v agencijo in še pravočasno prosijo za pomoč pri iskanju pravega načina komuniciranja in urejanju profilov.

O nagradnih igrah na družbenih medijih

Naj že na začetku omenim, da je članek pred vami mnenje, ki ga je bilo praktično nemogoče podkrepiti z dejstvi, kljub temu, da sem si vzela precej časa za brskanje po spletu, da bi našla s številkami podprto korelacijo med prepoznavnostjo blagovne znamke in nagradnimi igrami. Seveda vse oglaševalske agencije in upravitelji znamk v sporočilih za javnost in opisih projektov trdijo, da so z njimi dosegli fantastične uspehe, nikjer pa nisem našla niti enega pričevanja o neuspelih poskusih, čeprav sem jim bila tudi sama priča. Torej, pisala bom o lastnih izkušnjah in vesela bom kakršnegakoli prispevka k tej debati.