Actuado Blog

Vse, kar morate vedeti o vhodnem marketingu in tehnoloških trendih.

Dobro izkoristite družbene medije pri organizaciji dogodka

Danes se bomo podali v podjetje, ki organizira enodnevni seminar z zanimivimi predavatelji, med katerimi je tudi svetovno znan gost iz tujine. Dogodek ni strogo prodajne narave, je pa njegov namen večja prepoznavnost blagovne znamke, predvsem med populacijo, ki jo zanima znanost in tehnologija. Nanj so vabljeni poslovni partnerji, nekaj vstopnic je na voljo za širšo javnost, radi pa bi pridobili tudi čim večjo odmevnost dogodka v klasičnih in družbenih medijih. Da bi v slednjih lažje načrtovali ...

Kakšne lastnosti ima dober urednik profilov v družbenih medijih?

Pogosto slišimo, da podjetja za nastop na družbenih medijih najamejo študente, ker so pač mladi in se spoznajo na “te socialne medije”, delo zaupajo faci s Facebooka, ker ima veliko prijateljev in vsak dan objavi tri dobre štose, ali pa kar tajnici, ki zasebno sicer ne uporablja družbenih medijev, ima pa čas v odmoru med pisanjem dopisov in urejanjem računovodstva. Takšna podjetja potem suvereno trdijo, da od družbenih medijev ni nikakršnega učinka, ker so poskusili, pa nimajo nič lajkov, ali ...

O nagradnih igrah na družbenih medijih

Naj že na začetku omenim, da je članek pred vami mnenje, ki ga je bilo praktično nemogoče podkrepiti z dejstvi, kljub temu, da sem si vzela precej časa za brskanje po spletu, da bi našla s številkami podprto korelacijo med prepoznavnostjo blagovne znamke in nagradnimi igrami. Seveda vse oglaševalske agencije in upravitelji znamk v sporočilih za javnost in opisih projektov trdijo, da so z njimi dosegli fantastične uspehe, nikjer pa nisem našla niti enega pričevanja o neuspelih poskusih, čeprav ...

Najprimernejši čas za objave na družbenih medijih

Eno najpogostejših vprašanj, na katera odgovarjamo v pogovorih z naročniki in znanci, je kdaj je najboljši čas za objave na družbenih medijih in pošiljanje e-obvestil. Zvečer? Zjutraj? V času kosila? Kdaj imajo ljude največ časa za branje objav in klikanje nanje.

Kaj nas mora pravzaprav zanimati pri merjenju učinkovitosti komuniciranja v družbenih medijih

Vsako podjetje bi moralo slej ali prej zanimati, ali se aktivnosti na družbenih medijih obrestujejo ter v kolikšni meri vanje vlagati trud in denar. Podatki o odzivu uporabnikov nam povedo tudi, ali smo na pravi poti, ali objavljamo kakovostne vsebine in kje imamo še manevrski prostor za širitev našega polja komuniciranja.