Blog

Kakšne lastnosti ima dober urednik profilov v družbenih medijih?

November 16, 2015 Social media, Social Media Strategy

Pogosto slišimo, da podjetja za nastop na družbenih medijih najamejo študente, ker so pač mladi in se spoznajo na “te socialne medije”, delo zaupajo faci s Facebooka, ker ima veliko prijateljev in vsak dan objavi tri dobre štose, ali pa kar tajnici, ki zasebno sicer ne uporablja družbenih medijev, ima pa čas v odmoru med pisanjem dopisov in urejanjem računovodstva. Takšna podjetja potem suvereno trdijo, da od družbenih medijev...

Preberite do konca

5 nasvetov za pripravo zanimive objave na Facebooku

November 11, 2015 Social media, Content marketing

Tudi mi smo za trenutek podlegli trendu točkastih nasvetov. S pripravo zanimive objave seveda mislimo tako, ki bo ljudi spodbudila k akciji z lajkanjem, širjenjem in komentiranjem.

Preberite do konca

O nagradnih igrah na družbenih medijih

November 09, 2015 Social media, Social Media Strategy

Naj že na začetku omenim, da je članek pred vami mnenje, ki ga je bilo praktično nemogoče podkrepiti z dejstvi, kljub temu, da sem si vzela precej časa za brskanje po spletu, da bi našla s številkami podprto korelacijo med prepoznavnostjo blagovne znamke in nagradnimi igrami. Seveda vse oglaševalske agencije in upravitelji znamk v sporočilih za javnost in opisih projektov trdijo, da so z njimi dosegli fantastične uspehe, nikjer...

Preberite do konca

Najprimernejši čas za objave na družbenih medijih

September 30, 2015 Social media, Social Media Strategy

Eno najpogostejših vprašanj, na katera odgovarjamo v pogovorih z naročniki in znanci, je kdaj je najboljši čas za objave na družbenih medijih in pošiljanje e-obvestil. Zvečer? Zjutraj? V času kosila? Kdaj imajo ljude največ časa za branje objav in klikanje nanje.

Preberite do konca

Kako ljudi obvestiti o vaši prisotnosti na družbenih medijih

September 10, 2015 Social media

Uredili ste si Facebook stran blagovne znamke, odprli Twitter profil in naredili LinkedIn stran podjetja. Določili ste uredniško ekipo, pripravili vsebine, ki bodo uporabnikom najbolje predstavile vaše izdelke in objavili prve statuse. Ampak, kako ljudem sporočiti, da sploh obstajate na družbenih medijih?

Preberite do konca

Želite biti obveščeni o novih zapisih? Vpišite svoj e-naslov:

Zadnje objave

Se sprašujete, kako doseči marketinške cilje? Izpolnite obrazec in pomagali vam bomo.