Actuado Blog

All you need to know about inbound marketing and technological booms.

Sodelovanje z vplivneži in spletnimi mediji v pr kampanji

Vaše podjetje predstavlja nov izdelek (lahko tudi dogodek, storitev, pobudo, karkoli, s čimer se želite predstaviti javnosti), s katerim bi radi dosegli čim širši krog potencialnih kupcev oziroma uporabnikov. Poleg lastnih komunikacijskih kanalov, ki ste jih vzpostavili na svoji spletni strani in družbenih medijih (npr. Facebook stran, LinkedIn poslovna stran, Twitter profil), vam do širše javnosti lahko pomaga tudi sodelovanje z relevantnimi spletnimi portali in vplivnimi uporabniki družbenih medijev.

Sodelovanje z uporabniki družbenih medijev

Ljudje vedno več časa namenjamo družbenim oziroma spletnim medijem, kjer med drugim najdemo informacije o blagovnih znamkah, ki nam pomagajo pri odločanju za nakup. Zato vedno večkrat vključujemo v komuniciranje tudi vplivne uporabnike družbenih medijev in producente digitalnih vsebin, ki so pomembni za širjenje sporočil o izdelkih oziroma storitvah.

Kako sodelovati v Facebook skupini oziroma jo uspešno voditi

Pred nekaj leti sem iz opazovanja podobnih akcij, že obstoječih bralskih spletnih skupnosti in svoje prepolne omare s knjigami prišla na idejo za skupnost, katere člani bi podarjali knjige neznancem in tako širili ljubezen do branja in kakovostne literature. Na Twitterju smo ji dali ime, jaz pa sem na komunikacijski platformi, ki jo uporablja večina Slovencev odprla skupino. Tako so nastale Knjigobežnice na Facebooku.

Dobro izkoristite družbene medije pri organizaciji dogodka

Danes se bomo podali v podjetje, ki organizira enodnevni seminar z zanimivimi predavatelji, med katerimi je tudi svetovno znan gost iz tujine. Dogodek ni strogo prodajne narave, je pa njegov namen večja prepoznavnost blagovne znamke, predvsem med populacijo, ki jo zanima znanost in tehnologija. Nanj so vabljeni poslovni partnerji, nekaj vstopnic je na voljo za širšo javnost, radi pa bi pridobili tudi čim večjo odmevnost dogodka v klasičnih in družbenih medijih. Da bi v slednjih lažje načrtovali učinkovito komunikacijsko podporo, bomo aktivnosti razdelili v faze pred, med in po dogodku. Pa se jih kar lotimo!